jueves, 10 de febrero de 2022

INVERTEBRATE ANIMALS ON THE 4th GRADE

Fourth grade students have made a project about invertebrate animals, their classification, curiosities, etc. We have done an investigation about one of the main groups of invertebrates or an animal of these groups. Once we have searched for information and written it down, we have made a presentation for our classmates. We are learning a lot of techniques and strategies for public speaking and about appropriate non-verbal language.
-------------------------------------------
El alumnado de 4º de E. Primaria hemos investigado sobre los animales invertebrados, su clasificación, curiosidades, etc. Para ello hemos realizado un proyecto eligiendo un grupo de invertebrados o un animal concreto de estos grupos. Una vez buscada la información y plasmada en nuestro proyecto lo hemos expuesto en el aula. Estamos aprendiendo muchas técnicas y estrategias para hablar en público y usar un lenguaje no-verbal apropiado.